GarUS GarUS
207
BLOG

Salonowa ankieta

GarUS GarUS Kultura Obserwuj notkę 3

Salonowe ankiety, a szczególnie konstuowanie pytań, to temat sam w sobie na tyle ciekawy, by ich analizą ktoś zajął. Byłaby kupa śmichu...

Jako, że brak mi do tego kompetencji i czasu, o jednym ich aspekcie tylko. Dla mnie są one fantastycznym testem na zdrowy rozsądek. Lekko licząc w - na oko -  95% jestem dokładnie odwrotnego zdania niż większość tutejszych ankietowanych, z czego wynika, że nie zdurniałem.

Brak mi jednak czasem jeszcze jednego wariantu odpowiedzi. Na przykład w najnowszej, stawiającej pytanie:

Czy Twoim zdaniem PiS powinien podjąć współpracę także z Solidarną Polską Zbigniewa Ziobry i PJN?

do wyboru powinna pojawić się jeszcze jedna odpowiedż:

A kogo to, ...............................*, obchodzi!

 

 

* Tu wstawić dowolną partykułę wzmacniającą. Może być np.:"motyla noga".

GarUS
O mnie GarUS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura